Javítás

Készüléke rendellenes működése vagy leállása esetén vegye fel a kapcsolatot szervizmérnök kollégánkkal, aki segít Önnek a lehető leghamarabb orvosolni a problémáját.

A gyors és zökkenőmentes ügyintézés és a későbbi helyszíni javítás hatékonnyá tétele érdekében, kérem próbáljon meg válaszolni az alábbi kérdésekre. 

Hiba bejelentésnél előnyös, ha olyasvalaki jelezi a hibát, aki a berendezések üzemeltetését közvetlenül vagy közvetve végzi.

  • Mi a meghibásodott készülék típusa?
  • Mikor üzemelték be? (Ha ezt nem tudja: Mikor vásárolta?)
  • Földgáz vagy pb gáz üzemű?
  • Elektromos berendezés esetén: egyfázisú (1x230V) vagy három fázisú (3x400V)?
  • Hiba jelenség pontos leírása? (esetleg befolyásoló körülmények, mint áramhiány, gázvezeték vagy egyéb a rendszeren történt javítás, stb)
  • Milyen magasra van szerelve a készülék? Hogyan lehet hozzáférni?
  • Három méternél magasabbra szerelt berendezés esetén emelőt tudnak biztosítani vagy a szerviznek kell gondoskodni róla?
  • Helyszín, kapcsolattartó, időpont amikor az üzemeltetésért felelős szakember is jelen tud lenni (helyszíni eligazítás, áramtalanítás, normál üzemvitelt befolyásoló tényezők, próbaüzem, ügyintézés)

Vegye fel velünk a kapcsolatot!


Szerviz

A készülékeink megfelelő működése és azok élettartamának megőrzése érdekében vegye igénybe szerviz szolgáltatásainkat is! A szerviz teendőket minden esetben az általunk kiképzett szakemberek végzik, eredeti gyári alkatrészekkel, a technológiai utasításoknak megfelelően.
Ügyfélszolgálat: Tel: +36 (1) 203 1125 | E-mail: solaronicskft@solaronics.hu